luni, 4 august 2014

Balonul cu aer cald


 Cum stam eu asa si nu aveam ce face m-am gandit sa ma mai apuc sa strumfesc ceva.Ma invart, ma sucesc sa vad ce am prin casa.Am luat obiectele din prima imagine si mi-a venit ideea sa fac un balon cu aer cald.Dupa care am lansat o provocare pe pagina de facebook .Deci:  sfoara, aracet si o cutie de carton cam de dimensiunea unei cutii de parfum, poate sa fie si rotunda.
Pasul doi a fost sa pun pe fiecare latura a cutiei cate o bucata de sfoara  .
Pasul trei si cel mai greu este sa imbraci cutia cu randuri, randuri de sfoara.Sfoara am dat-o prin
 aracet sa fie bine patrunsa.
Dupa ce s-a uscat bine aracetul am montat un balon cu ajutorul celor 4 fire ce le-am legat prima data de cutia de carton si le-am lipit cu scoci transparent de balon.Acum balonul cu aer cald e gata sa plimbe pe toata lumea.Razvan a propus sa ne jucam maine cu el astfel: facem o casa de bilete, facem bilete si punem la coada toate jucariile care sunt suficient de mici sa intre in balon.De aici mai departe sa te tot joci, poate sa fie si vanzatorul de bilete si cel care manevreaza balonul.In plus acest balon e si foarte dragut ca decor.Noi am folosit un balon obisnuit insa cu un balon cu heliu e si mai fain, iar la joc il poate misca cu ajutorul unui evantai.
  








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu