marți, 20 februarie 2018

Postmodern Jukebox

Dacă nu ați auzit de Postmodern Jukebox am de gând să remediez această  problemă chiar acum.

Un band format din peste 70 de artiști  (voce și instrumente), toți extrem de talentați, care interpretează piese cunoscute într-un stil propriu, vintage. Cover-urile sunt atât de bine făcute că este posibil ca unele piese să nu le recunoști, să fie total diferite de original. Asta pe scurt.

Pentru mine sunt mai mult decît un band de cover-uri, sunt artiștii pe care îi ascult pe repeat și a devenit deja o tradiție să merg în fiecare an la concertul Postmodern Jukebox de la Sala Palatului.

I-am descoperit prin 2015 pe canalul lor de youtube  și m-am îndrăgostit iremediabil de muzica lor. Nu vă dau prea multe detalii căci puteți vedea și singuri cu un singur click, atât vreau să vă spun că ei m-au făcut să ascult piese ale unor artiști pe care nu credeam că îi voi asculta vreodată, pentru că în varianta lor orice piesă sună incredibil.


Au venit prima dată  în  România în 2016 și a urmat încă un concert în 2017 iar anul acesta revin la București cu un nou show pe 16 mai. Anul trecut am reușit să vorbesc puțin cu câțiva membri din trupă și să fac poze cu Adam Kubota Sara Niemietz și Lemar Guillary

Înafara muzicii care te întoarce înapoi în timp și al show-lui care este o petrecere vintage începând de la decor, costume, genuri muzicale abordate etc, ceea ce mă face și ne face să revenim mereu și mereu la acest spectacol este surpriza care te așteaptă în seara respectivă. Niciodată nu anunță care artiști vor performa în show-ul respectiv.
 Rămâne de văzut în seara cu pricina si intotdeauna surpriza este frumoasa pentru că toți sunt extrem de talentati. Sper doar ca o dată să-i trimită în România și pe Casey Abrams pe Haley Reinhart și pe Tim Kubart aka Tambourine Guy și aș vrea să o revăd și pe Cristina Gatti, preferata mea, care a fost la București și în 2016.
Dacă v-am convins, sau dacă oricum aveați de gând să mergeți grabiti-vă să vă achiziționați bilete căci locurile bune se dau repede iar la un astfel de show aveți nevoie cu siguranță de locuri bune. Biletele se pot gasi aici 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu