joi, 8 iunie 2017

Parasoftin

Îmi place ideea asta cu Parasoftin, niste sosete pe care le pui in picioare si gata, picioare pregătite de sandale. După ce am vizionat mai multe videoclipuri pe youtube pe canalele de beauty si am vazut ca toate fetele sunt mulțumite si recomanda m-am decis sa incerc si eu. Asta se intampla acum vreo doua luni.
Mi-am pus sosetele 90 minute iar dupa 4 zile a inceput exfolierea care a durat exact 7 zile. Sunt mulțumită de rezultate mai ales ca nu am făcut nimic altceva pentru a avea picioare fine înafara faptului că am ținut aceste sosete in picioare o ora si jumătate.
Sosetele sunt foarte usor de folosit, au tot ce trebuie in pachet si nici nu trebuie sa faci mare lucru, deci Parasoftin are toate avantajele.
De cand am folosit Parasoftin si pana acum am mai folosit pila Scholl ocazional si crema iar picioarele inca sunt fine. Se poate repeta procesul dupa minim 30 zile si se poate chiar  si acum cu toate ca este vara daca sunteti dispuse sa purtati încălțăminte închisă 10-14 zile până îsi face toată treaba. Eu însă momentan sunt mulțumită de rezultate si nu am nevoie sa le folosesc inca o dată acum.
Am fost destul de sceptică in legătură cu eficienta acestui produs, recunosc, însă acum, dupa ce l-am încercat pe pielea mea, pot sa spun doar ca este intr-adevăr o inovație. Eu il voi mai folosi cu siguranță!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu