marți, 25 aprilie 2017

Noi achiziții de la Arthur


Chiar dacă am ieșit din clubul de lectură de la Arthur (acum am intrat în cel de la Corint  Junior, voi face o postate separat despre asta), continuăm să cumpărăm si să citim cărțile Arthur ( la fel, voi face separat articole cu cărțile citite de Răzvan ).
Am achiziționat ceva titluri dar nu le prezint pe toate acum ci doar o parte, toate la timpul lor.

Încep cu Madlen (1939) care se pare face parte dintr-o serie (ar fi frumos să apară toată), apărută la Arthur in 2015
 "Carte distinsă cu Premiul Caldecott Honor" 

Scrisă de Ludwig Bemelmans (poveste si desene, care sunt foarte frumoase după cum se vede în imagine), tradusă de Florin Bican, face parte din seria Vlad si Cartea cu Genius. 
Recomandare 0-7 ani.
Paperback.


Cartea cu Apolodor (1959) apărută la Arthur în 2016. Scrisă de Gellu Naum, ilustrată de Dan Ungureanu, există în nenumărate variante în  general, si două variante la Arthur, noi am ales-o pe aceasta.
Recomandare 0-12 ani dar va spun că unele cărți nu au vârstă, mi-a făcut  plăcere să o recitesc recent.
Hardcover


Ciorile din Pearblossom (1967) apărută la Arthur în 2016. Scrisă  de Aldous Huxley (puțină lume stie ca Huxley a scris si pentru copii, doar această carte ce-i drept), ilustrată foarte frumos de Sophie Blackall, traducere de Laura Albulescu. Face parte din seria Vlad si Cartea cu Genius.
Recomandare 0-7 ani.
Hardcover


Heidi, fetița munților  (1880) apărută la Arthur in 2017. Scrisă de Johanna Spyri si repovestită în limba română de Jean Grosu, ilustrată de Iasmina Răceanu si face parte din seria Classic Yellow.
Recomandare 7-14 ani.
Hardcover.



Matilda ( 1988) apărută la Arthur în 2014, în două serii, noi avem varianta din seria Serie de autor, am primit-o cadou. Scrisă de Roald Dahl, ilustrată de Quentin Blake, traducere de Christina Anghelina.
Recomandare 7-12 ani.
Hardcover.


Vrăjitorul din Oz ( 1900) apărută la Arthur în  2014 în mai multe serii, noi am urmărit neapărat pe aceasta pentru ca are o copertă frumoasă si ilustrații la fel de frumoase, abia am găsit-o la Cărturești Park Lake. Apropo de asta, noi mai avem această carte într-o variantă mai veche, ediția a II-a de la Editura Ion Creanga, 1982. 
Scrisă de L. Frank Baum, traducere de Grete Tartler, ilustrată de Sorinel Cârsniuc.
Recomandare 7-14 ani.
Hardcover.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu