marți, 2 mai 2017

Cărți citite


Avem încă vreo 30 de cărți necitite în bibliotecă si un wishlist de vreo 60 dar nu suntem în vreun maraton de citit si nici nu ne dorim sa fim. Toate la timpul lor.
Răzvan a citit câteva cărți anul acesta dar nu o să vă povestim acțiunea pentru a lăsa fiecare mic sau mare cititor să descopere singur, pagină după pagină.
Eu pot să va spun dacă aceste cărți i-au plăcut sau nu iar faptul că le-a terminat si a citit zilnic din ele vorbește de la sine. Pe link-uri găsiți informații despre cartea respectivă. 
Cartea cu Apolodor e o minune, recunosc că am recitit-o si eu, nu am putut rezista acestui pinguin amuzant si aventurilor lui în jurul lumii.
Un urs pe nume Paddington este o carte foarte frumoasă care prezintă aventurile acestui ursuleț în lumea oamenilor. Aventurile lui sunt ale oricărui copil si fiecare se va regăsi în povestea lui Paddington. Lui Răzvan i-a plăcut atât de mult Paddington încât la următoarea ieșire la cumpărături mi-a cerut si continuarea, respectiv Noi aventuri cu Paddington în care se continuă aventurile acestui minunat ursulet.
Matilda nu cred că mai are nevoie de nici o prezentare, toată lumea (înafara de Răzvan 😀)  a văzut filmul cel puțin o dată si toți am îndrăgit într-o clipă această fetița. Când a terminat cartea Matilda, vizibil emoționat si cu lacrimi in colțul ochiului, Răzvan a spus ca e cea mai frumoasă carte citită vreodată. 
Charlie si fabrica de ciocolată  o lectură recomandată pentru orice vârstă,  o carte din care avem de învățat toți câte ceva. Mai există un volum, Charlie si Marele Ascensor de Sticlă pe care Răzvan vrea neapărat să îl  citească dar eu vreau neapărat ediția aceasta cu copertă mov.
Fantasticele cărți zburătoare ale D-lui Morris Lessmore o carte ilustrată foarte frumos care te va face să iubești cărțile si mai mult.


Am avut si două cărți recomandate de la scoală ca lectură suplimentară.
Omul de zăpadă care voia să întâlnească soarele un poem despre prietenie din care cu siguranță toți copiii au ceva de învățat.

Domnișoara Poimâine si joaca de-a Timpul  o poveste drăguță care îi va prinde pe copii despre o domnișoară foarte răsfățată. Lectura le va clarifica copiilor si multe noțiuni legate de timp, cu acest scop a fost si scrisă. Vă garantez ca nici o explicație nu îi va lămuri mai bine despre timp asa ca este un instrument binevenit pentru a răspunde la întrebările numeroase si curioase ale copiilor.

Cred că Roald Dahl a devenit scriitorul lui preferat.







Un comentariu: