marți, 23 mai 2017

Cărți comandate online

 Am făcut câteva comenzi online si am decis să  vă  arăt o parte din cărțile comandate si să vă povestesc experiența mea cu magazinele online.
Prima dată am pus comanda în  aceeași zi la Cărturești, Elefant si Libris.

 La Cărturești  prețurile sunt la fel ca peste tot dar am pus comanda pentru o anumită carte pe care nu o găseam în ediția dorită nicăieri iar pe site-ul lor exista aceea ediție. Pe lângă aceea carte am mai pus două în  cos încă două cărți,  pe care, dealtfel, le puteam cumpăra mai ieftin din altă parte. Am specificat în  comanda mea că  doresc cartea respectivă pentru care făcusem de fapt toată comanda, numai dacă  este exact în ediția prezentată pe site, cu copertă mov, altfel am spus că nu o vreau. Am primit un mail în  care mi s-a spus ca s-a luat notă de dorința mea dar surpriză mare la primirea coletului, cartea nu era cea de pe site si cea dorită de mine, drept pentru care am facut-o retur.Eu de la ei nu mai comand, am stat cu banii blocați pentru neatenția unui angajat sau mai mulți .
 La Elefant, mici reduceri la titlurile pe care le-am comandat dar aceeași poveste ca la Cărturești  cu o carte din comanda, înțeleg că nu îsi actualizează site-urile, dar dacă eu specific în comandă  că  doresc exact ediția prezentată pe site tu de ce îmi trimiți altceva? Numai sa ne stresam reciproc cu returul si să punem curierul pe drumuri. Înafară de asta, Elefant sau mai precis spus angajatul sau angajații care se ocupă de comenzile online, mi-au făcut alta si mai urâtă. O carte din comandă există pe site în  două opțiuni: cartonată si necartonata cu diferența de preț între ele. Deși  am pus în cos si a fost taxată pe factură varianta cartonata în  colet am primit varianta necartonata drept pentru care am făcut retur si la ei cele două cărți si nu mai am de gând să comand pe Elefant.
 Comanda la Libris a venit foarte repede si am mai pus după aceea încă două comenzi la ei si toate au venit a doua zi.
 Am prins reduceri la titlurile comandate de mine, transport gratuit la toate comenzile. La prima comandă am primit
cadou cartea Iepurele de catifea căci era o ofertă de care am profitat. La a treia comandă am avut un voucher de reducere 25%. Am primit exact produsele prezentate pe site si pe care le-am comandat iar în  colet mi-au pus si semne de carte. De la ei voi mai comanda cu siguranță.
Spor la cumpărături online!
Momentan nu mai plasez comenzi online pentru ca în curând începe Bookfest iar anul acesta editurile pentru copii sunt in pavilioane separate deci vom avea un Bookfest Junior.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu