vineri, 26 mai 2017

Glamour Beauty Festival

 
 În primul rând trebuie să precizez ca nu ma pricep la, nu lucrez în si nu ma pasionează în  mod deosebit zona beauty, make up si fashion dacă  tot a venit vorba, deci sunt un outsider, dar fiindca tot am ajuns la Glamour Beauty Festival se cade sa las si eu câteva impresii pentru voi.
Festivalul a avut loc in weekendul 13-14 mai la Hanul Gabroveni.
La intrare am primit brățara de acces la festival si Goodie Bag-ul cu produse cosmetice de la brand-urile participante.
Despre zona de masterclass si Q&A nu va pot spune nimic pentru ca nu am participat, nu m-au interesat în mod deosebit aceste zone asa cum am precizat si la început. Mi-a placut ca toata lumea era foarte amabilă , am fost salutata de mai multe persoane si mi s-a spus "bine ați  venit". Nice!
M-am dus direct în Beauty District nerăbdătoare  să profit de ziua de răsfăț  total si m-am oprit întâi la zona de make up unde erau mai multe standuri respectiv Avon, Bourjois, Rimmel London, Lancome, Urban Decay si Douglas. Pentru că produsele Douglas nu le-am încercat niciodata, bine, nici Urban Decay dar la ei era deja ocupat si aveam ceva produse în Goodie Bag, deci m-am oprit la Douglas. Nu mi-a plăcut în mod deosebit machiajul si nici produsele nu m-au dat pe spate dar sunt ok avand în  vedere ca am un  ten sensibil care reactioneaza instantaneu prin mâncărimi, senzație de arsură si iritații iar ochii se înrosesc, ustura si lacrimeaza, ei bine, cum nimic din cele enumerate nu s-a întâmplat concluzionez ca produsele sunt bune.
După machiaj m-am oprit in zona nails unde aveam mai multe opțiuni dar m-am oprit la Sally Hansen, brandul nr 1 din SUA, pentru ca nici produsele lor nu le încercasem desi puteam să mă opresc la alt stand pentru ca in Goodie Bag aveam si o oja Sally Hansen pe care o puteam testa acasă, am decis asa si am ales o nuanta nude.
După manichiură m-am dus la standul ThaiCo Spa unde, pe fundal cu muzică tailandeza, am primit un masaj minunat si m-au servit cu ceai tailandez, sau invers.Probabil aceasta a fost una din surprizele de care spuneau în promovarea evenimentului, oricum una foarte plăcută!
După masaj m-am dus in zona de hairstyle unde era foarte aglomerat si m-am oprit la BaByliss ca am vrut să testez si eu măcar unul din cele 3 aparate pentru hairstyle pe care le-au scos de curând pe piața. Am testat Curl Secret 2 un aparat de facut  bucle  care m-a impresionat prin ușurința de folosire si rapiditatea cu care face buclele, deci un aparat foarte usor de folosit acasa,  chiar si dimineața. În  Goddie Bag am primit si un voucher cu cod de reducere 50% pentru acest aparat si pentru  placa de par 2 in 1 dar parca as achiziționa peria Liss Brush 3D. Mi-a plăcut foarte mult experienta la standul BaByliss cât si alegerea lor pentru părul meu, respectiv bucle.
După aceea m-am dus la Photo Corner unde într-un cadru amenajat ca la studio un fotograf îți făcea o poză pe care o puteai ridica în  câteva  minute de la Cutia cu poze. Singura amintire cu care am plecat acasa ca eu la selfie nu ma pricep, I mean...I'm really bad! Asta o fost o alta surpriză din cele pe care le promiteau în promovarea evenimentului. Alte surprize pe care le-am sesizat au fost cadourile primite de la Colgate si Palmolive care nu erau incluse în Goddie Bag ci le primeai la receptie cand soseai, împreună cu Goodie Bag-ul, harta festivalului si brățara de acces la eveniment.
M-am gandit sa plec spre casă dar ajunsă în curtea Hanului nu am putut să plec fara sa trec pe la  Food Corner unde cei de la Palmolive aveau o zona  dedicata rasfatului simturilor, Palmolive Gourmet. Aici erai servit cu o băutură răcoritoare preparată de niste barmani simpatici cu veleități artistice. Mi-am băut cocktailul, am mâncat si o felie de plăcintă ca mă luase foamea si am plecat acasă.
Una peste alta a fost un eveniment frumos, m-am simțit bine si răsfățată si as mai merge dacă as mai avea ocazia.

Pentru ca au trecut deja două săptămâni de la eveniment si am apucat sa folosesc câte  ceva din Goodie Bag, vreau sa menționez neapărat crema de la Dr Organic, brand de care eu nu am auzit până acum, sa-mi fie rusine, cremă de care sunt foarte încântată. Deși cea pe care o am eu este cremă de zi eu o folosesc seara, foarte hidratanta dar fara sa fie grasă,  lasă tenul extrem de catifelat si îmi place foarte mult si mirosul, pe mine ma ajută la somn acel miros, nu stiu de ce. Un brand pe care o sa-l caut cu siguranță in magazine sau farmacii.
Alt produs care vreau sa-l menționez este rujul de la Bourjois, ediția Rouge Edition Velvet. Cunoșteam calitatea acestor produse ca mai am un ruj din această gama dar ma încântă foarte mult nuanta Fuchsia pe care doream sa o încerc de mult.
Produsele din Goodie Bag care sunt în varianta travel size le păstrez pentru vacanța.
Sper să mai am ocazia sa particip la astfel de evenimente, ceea ce vă doresc si vouă!

 



 













Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu